värmeböljan kan komma när den vill, är redo!

Måndag gick utan konstigheter. Jag steg upp 06.15 och yogade, sen gick jag ut med stavarna 40 min å provade mina nya gympadojjor, var sköna. Tyvärr funkade inte mp3:n idag så jag fick gå i tystnad. Jobbade å det var yogadag. Dvs, jag började 10.30 och hade först barnyoga, där jag gjorde en yogasaga med barnen. Dom tyckte om den. Idag gick vi till spegelsalen, där fanns mer plats, vilket fungerade riktigt bra. På kvällen var det yoga för kollegorna, kom 3 st =) hmmmm.

Tisdag; stag upp 06.15 yogade och sen gjorde jag min gröt. När gröten var klar, redo att ätas upptäckte jag att mjölken var slut...suck! Det visste jag ju. hm. iaf, satte gröten i en matlåda och det blev fil till frukost istället. Idag jobbade jag till 12.30 sen lunchrast och efter det hade jag massage. fullt idag, bra! Imorrn på f.m ska jag oxå ha massage, men då är det enbart en som bokat, synd.

Idag blev det att tona håret, då jag nämligen inte hunnit detta i helgen som jag hade planerat. Men nu är det gjort. Svärfar kom med husbilen, vi ska ha den då vi åker till mor under midsommar. Får hoppas det går bra att ha med Chanti å sova i bilen med henne. Ny upplevelse för oss alla.

Min bror G & sambo L kommer dit torsdag kväll. Mor är stressad och spänd, så hon är lite splittrad då man pratar med henne. Jag hoppas bara att mina systrar förbereder sig på att sova på ganska utslitna madrasser...det blir väl aj,aj dagen efter =) Men är dom listiga kanske dom har ngn upplåsbar att packa med sig?! Har pratat med syster A-S om detta, kanske kommer hon ihåg att ta med sig den hon hade.

Ja, ja, jag hoppas iaf det blir trevligt att fira midsommar ihop, länge sedan vi var så många som vi nu blir.

Ledig torsdag, då ska vi försöka komma oss iväg. Ska förbi min vän Eva E å handla blommor på hennes kafé.

Ljus, värme, kram & tjingeling

Ps; hoppas det blir soligt under torsd-lörd, nu regnar det nämligen. Jag vill att det slutar!ds



Mango passar Chanti, har full koll på kopplet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0