In the middle of the spring, ich...

Känns just nu som att vädrets makter ändå är goda. Det känns som om våren är på "G"
Idag har vi varit i pulkbacken med barnen (jobbet) solen sken och vi hade med oss matsäck, dvs lite choklad och en macka typ. Ungarna gillar utflykter och som fröken är det inte så dumt att få vara ute i det fina vädret.
Efter att vi åkt pulka gick vi förbi hemma hos mig. 10 5 åringar som ville se på våra katter =) Jag hämtade ut Chanti och Mango kom ut av sig själv. Alla ville klappa henne å det fick dom, för hon var inte ett dugg rädd då hon satt i min famn. Modig lite fin fröken jag har. Mango var lite mer avaktande och höll ett behörigt avstånd. Inga barn fick jaga honom, så dom satt på marken och lockade, men han satt uppe på skotern och blängde bara lite på dom.
Efter jag satt in Chanti sprang hon som vanligt till sovrumsfönstret och alla barn stod utanför och vinkade åt henne. =)

Slutade 15 min senare idag då jag hade ett lite uppdrag. dö trött då jag kom hem så dagens middag fick bestå av varma mackor, he,he. Men både jag å gubben hade ätit rätt bra lunch idag, så ingen var vrålhungrig.

ljus, värme, kram å tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0