Norges nationaldag

17 maj =) en månad innan jag själv har födelsedag. Har en dansk vän som jag vet fyller år idag, men har ingen kontakt med vännen längre. Grannen firar dock denna dag med flaggor på sin bil =)

Steg iaf upp 06.15 idag, gjorde yoga, låg på spikmattan. Idag skulle "min" avdelning på utflykt, vilken jag inte kunde följa på, då jag hade massage för personalen på e.m. Idag Masserade jag tre och slutade 15.30 skönt med tidig dag.

Tvättat och gjorde lite mer kycklingsallad som även idag blev dagens middag. Gubben kom hem vanlig tid, så vi kunde äta tillsammans.

Övrigt har vädret varit växlande, från regn till sol, å inget speciellt har hänt under dagen.

Ljus, värme, Kram & Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0