en färgklick i det grå

Idag är det en av mina stressiga dagar, så jag började morgonen med ett yogapass + meditation mot stress, kommer att köra det ett tag nu framöver.

Blött, blött ute, trista gråa moln, så idag blir det en innedag med barnen.

Ikväll är det samiska direkt efter yogan, förra tisdagen hade jag ju tur och hade färdig kycklingsallad i kylen som jag hann äta innan jag åkte iväg. värre idag, får se om jag hinner någon middag överhuvudtaget. suck!

Dagens tänkvärda:

"Att se en värld i ett sandkorn och en himmel i en vildblomma. Hållla oändligheten i sin handflata och finna evigheten i en timme”

Ljus, värme, kram & Tjingeling

Här bjuder jag på mina sista blommor, då vi slängde allt i söndags. Räddade dessa små.
fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0