Provresultat

Jag vill ju även berätta att jag har gått Level 2 i Juni Conscious Communication Course. Fick detta mail av min lärare; "Du har med flygande fanor klarat skrivningen för level 2!
Kan glatt berätta att vi aldrig fått in svar som hållit en sådan hög kvalitet förut, trots det svåra med engelskan på denna nivå. Så grattis till dig". Provet var på 40 olika frågor om kommunikation, och på engelska. Jag är så GLAD och lättad över att jag fixade provet. jippi!

Jag skulle vilja bjuda er på en bild av mina små yogisar, men ni vet lixom jag att det är inte helt tillåtet förrän jag fått lov att publicera en bild. Men kanske kommer det.

Idag har jag fortsatt putsa mina fönster, så nu är alla fönster rena på utsidan, skönt. Inne har jag torkat skåpluckor, dammsugit, tvättat och torkat av golven i hela huset. Känns bra att det är rent & fint.

Jag kan däremot visa er lite bilder från förra helgen då vi var i stugan och vädret var helt kalas bra.
Så håll till godo. Jag fick ju tillbaka kameran, och vågade berätta för sambon om min fadäs. Tror ändå han förstår att den som mått sämst över misstaget är jag själv.
Så här är dom, bilderna.



Mkt vatten fanns det, vår fiskrensar bänk vadade



Kan inte bli mkt vackrare, stenarna ligger på bryggan så den inte ska flyta iväg.



Bryggan, lite översvämning



Lilla fröken var ju oxå med oss till stugan



Vackert väder



Har ni sett en så fin flugsvamp jag hittade mitt på gårdsplanen i stugan... Otrolig färg.

Nu lite tv, true talent blir det idag. Har faktiskt ingen favorit, ingen kommer upp i Jay Smiths talang...tyvärr. IDOL var ju bara småungar som ska sjunga. Tyckte faktiskt att förra årets gäng var betydligt bättre än denna säsongs startfält. Tyvärr!

Ljus, värme, Kram & Ha en härlig söndagskväll imorgon en ny utmaning - Måndag! Tjingeling





Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fy tusan att det spökade i mormors hus! Jag som är livrädd för sånt. Grattis till att du klarade kursen!! :) kraaaaaaaaaaaam!

2011-09-27 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0