Hus inblick

Har ju lovat visa lite bilder, så här får ni några.



Chanti i klätterträdet...myyys



Även Mango myser i klätterträdet...myyys



Klätterträd + två myskissar



Del av Yogarummet/massagerum



Besök av Chanti i yoga rummet



Bit av vardagsrummet



Andra sidan av vardagsrummet



Vårt kök (tyvärr inget nytt köksbord ännu)



kök från annan vinkel =)



Hallen, från sovrummet sett



i Tvättstugan =)


Idag söndag snöar det lätt utanför fönstret. Nu ska jag ut och promenera, så jag kommer upp i mina steg.

Ha det gott!

ETT stort varmt jätteGRATTIS till Marcus Som fått en liten son. (min brorson i Halmstad)
Fick ju en liten bild på underverket, så lik sin pappa =)




Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0