NO:1

Listans punkt Nr.1
1) Om du skulle dö imorgon – vad önskar du att du hunnit göra innan?

Jag önskar att jag får uppleva Island under 10 dagar i mitt liv, rida islandshästar, bada i varma källor, höra berättelser om andar och väsen som finns där.
... att jag fick uppleva att min son fick ett fast jobb och hittade rätt i livet innan jag dör
... att finna kärleken i mig själv
... att vinna pengar för att bli ekonomiskt oberoende
... att jag skulle få starta ett eget företag med yoga, massage, healing och allt jag mer kan lära mig och att det skulle vara mycket lönande och inkomstbringande.
... att jag fick uppleva att bo i ett kollektiv, finns restriktioner i den önskan =)
... att jag får uppleva ett friskt barnbarn
... att få skriva och publicera en bok
... att gifta mig (kanske för gammal för det nu?)
... springa en mil
... dyka med tuber och se vackra fiskar
... hjälpa någon att uppfylla sina drömmar :-)




Drömmar är ofta det skönaste i livet och den som inte kan drömma och vars själ inte drömmer sig bort i fjärran, han kan inte heller bli något stort.

- Gustav Stresemann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0