Diverse disco

Helgen har varit lugn. Lördag åkte sambon iväg på en utryckning och var väl borta 3,5 tim. Själv var jag telefon social med mina nära och kära. Inte hela dagen dock, men ibland får man som bestämma sig att alla måsten får ligga lite på is.
 
Jag mediterade, tog ut ett nytt pass för måndag och tvättade lite. Sen slog jag in paketen vi ska ta med den 15e till Luleå, för att ha en liten julklapps utdelning för de vi inte träffar under jul. Mor och sonens sambo Malin som åker till sin Mor i söder.
 
Det blev ganska många paket, trots att jag inte tycker jag köpt så mkt. iof har jag köpt för Mor åt sonen och hon är med på ett av mina paket till Malin =) intressant? Men iaf, det blev en klapphög.
 
Vi, jag, sambo, svärfar och min son firar sen traditionell jul här hemma. Till Luleå kommer min bror M med sin familj, så Mor får fullt upp. Dom stannar inte så länge, trots att dom betalat väldigt dyra biljetter för att åka upp.
Mor har lovat titta till sonens kissar under tiden han är här.
 
Idag jobb och vi började dagen med att ha disco för barnens rätt i värden till vatten. Både arjeplogarn och arjeplogsnytt var förbi och fotade lite. Får se vad det blir för bilder sen.
Själv tyckte jag musiken var trist (mer för äldre barn) och det var nog mest spring i barnens ben och inte så mkt dansande. Men det var för en god sak iaf.
 
Söndag var lika lugn som lördag, jag strök gardiner och putsade insida fönster, bytte gardinerna och så var det tvättning. Bakade en advents kladdkaka, som tyvärr blev aningen torr, men med grädde slank det ner.
 
Hade massage på e.m och avslutade dagen med yoga pass. Jag hade som sagt ett nytt tufft pass så jag tror att både jag och deltagarna kommer känna det imorgon =) Jag har själv bara testat passet innan jag nu körde det.
 
Det blev ägg/räkmackor till middag då jag slutade kl. 18.00 idag.
 
Imorgon blir det halvdags utbildning, men börjar kl. 07.00
 
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra...kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0