Julaftonsmorgon

Hej alla!
 
Idag kände jag en sån värme till alla jag känner, så jag har skickat (förhoppningsvis) till alla mina nära kära och vänner jag har. Dock är det ju detta med telenummer som kan göra mig lite orolig, har jag rätt nummer eller åker det enbart ut i cyberspace?
 
Har du inte fått ett sms och tillhör min släkt, vänskapskrets så beror det då på att jag antagligen har fel nummer i telefonen.
Då passar jag på att här ge er en hälsning (de som nu tittar in hit) Men då har jag iaf gjort mitt bästa =D
 
Jag önskar dig/er En Riktigt God och Njutfull Jul från djupet av mitt hjärta. Glöm inte att Julen står för gemenskap, så glöm allt annat och njut av de dina omkring dig. En varm god Julkram från mig.
 
Jag vaknade, eller vid flera tillfällen vaknade jag under morgonen men vid 07.30 steg jag iaf upp. Min sambo gick på toa och då han återvände till den varma sängen frågar han -ska du upp? Dvs jag låg och mös under täcket och var i stunden för frågan inte på väg någonstans. Men, -jag stiger nog upp strax, gav jag som svar -bra svarar han, kan du sätta i motorvärmaren i bilen så jag kan ut och handla sen.
 
Så, då steg jag upp, klädde mig och gick ut i -31 grader för att koppla in motorvärmaren. Jag hade hoppats min kollega J skulle dyka upp med lite rom, som jag beställt. Tror dock hon glömde detta, eller valt att inte åka ut i kylan. Har inget sms fått och inget stoppat i brevlådan som vi kom överens om. =/ Men dagen är ju inte slut än, så jag hoppas lite till.
 
 
Dagen kommer idag att bestå av jul! Dvs Mat, de närmsta, glögg, julklappar kanske =D...Å JulMys
 
 
Till er alla från oss alla En Riktigt God Jul 2012
 
 
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra...JUL kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0