Sommarfröjd

Igår var det så där härligt sommarvarmt. Mina fina blommor mår gott så jag låter även er titta.
 
På söndagen var vännen S med sambo K här. vi gick husesyn då dom kom, för S visste inte att jag flyttat =) Sen åt vi en härlig fruktsallad och var lite senare en sväng å tittade på stugan, eller som K sa, den lilla stugbyn.
Vårt eget lilla "bullerbyn" =)
Vi surrade till 00.00-00.30 men sen var det sängdags, för jag skulle ju jobba måndag-onsdag.
Åkte innan dom vaknade. Roligt med besök.
 
Här bjuder jag på mina fina blommor, hoppas dom gör dig lika glad som mig!
 
 
Denna fick jag då jag fyllde år av syskonen =)
 
 
Dessa fick jag av storasyster E från hennes kollonilott, å nu blommar den.
 
 
 
 
Sommarblomman på nymålade väggen, känns så fint!
 
 
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0