trött, seg å off...

kände redan imorse då jag vaknade första omgången att oj, vilken jobbig morgon, så jag vände mig om och somnade igen. Vaknade inte förrän 09.45 och vet inte NÄR jag sovit så länge. Tydligen behövde den gamla kroppen vila idag.
 
Fick besöket från röbäcken (ni vet) å då blir jag rätt trötter å seg så idag har knopen varit i slow motion och jag har inte kommit igång på hela dagen. Har enbart målat 1/8 del av midjan på huset =) dvs över carport och garage entrén, inget annat.
 
Lagat middag och tvättat två maskiner tvätt.
 
Sen har jag suttit framför datorn och letat förslag på en vettig kattbur, för att kissarna ska kunna gå ut. Tycker jag hittade ett riktigt bra förslag, men har inte presenterat detta för sambon ännu. det bästa hade ju varit att inhängna hela trädgården, men tror inte han håller med, blir ju en hel del jobb.
 
iaf; Detta förslag fastnade jag för. Då kan man bygga detta utanför sovrumsfönstret, öppna fönstet/balkongen då kissarna vill ut å få lite luft.
Fast jag kommer nog att bygga det bredare, än på bilden.
 
Var inte detta rätt så fiffigt.
 
Nä, nu ska jag asa kroppen till soffan å se en film.
 
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0