Novellandet i papperskorg?

Ja, av alla (totalt ingen) har då kommenterat detta med min novell, som jag hoppades skulle få ngn typ av feedback. Men förstår oxå att det inte är alla som kanske ens tilltalas av den typen av novell.

Det var iaf ett litet försök att komma igång med skrivandet, men tystnaden talar sitt tydliga språk. =)
Jag fortsätter antagligen på min dator bara å knåpar vidare på min lilla novell.

Idag har jag långdag, 8-18 är bara hem på lunch och ska nu bege mig igen. Blev ingen barnyoga idag när det är s.k sportlov. De flesta är ju på förskolan/dagis iaf, så ngt lov för de små är det ju inte. Allt rinner på precis som vanligt. Vi hade dock planering idag istället för igår.

Snart är det dags för lite bilder, men vill ju gärna ha det som jag önskar i huset först. Igår bastade jag åpngbastu igen, det är bara Såååå skönt.

Ha en bra dag!

Ljus, värme, kram & tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja gärna lite bilder! Men förstår att du vill ha det i ordning först. Hur trivs du? har du hunnit känna efter? :)

kraaaaaaam

2012-03-06 @ 17:43:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0