Novellen...

Jag kommer att skriva slutet på novellen under länken "mina texter" om du är intresserad. Dock är inte slutet färdigskrivet ännu, men det kommer. Jag kommer även att redigera här på denna bloggsida, så novellen kommer enbart att skrivas och kunna läsas under just länken "mina texter"
Och även andra texter och fanasier som jag vill klinka ner kommer att finnas under den kategorin.

Jag är fortfarande hemma, pga huvudvärken inte ville ge med sig. Trots tabletter mm så var det ingen idé att ens försöka gå till jobbet idag heller. Jag mår verkligen kass av den där vaccinet. Men, fredag imorgon så jag hoppas jag kan jobba och fortsätta vila sen under helgen.

Tyvärr orkar jag bara sitta här lite kort då huvudet dunkar. Ögonen är inte så förtjust att stirra in i en dataskärm.

Skickar en värmande krya på dig tanke till min kära vän Eva som hemskt nog fått stroke och ligger på sjukhus. Hon är tack och lov på bättringsväg och jag kunde prata med henne i dag.

Ljus, värme, kram & Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0