Watch

Watch for a miracle. Coincidences are divinely inspired moments designed to remind us that a higher power is guiding our lives.

betyder; Se upp för ett mirakel ( håll utkik efter ett mirakel). Sammanträffanden är gudomligt inspirerade stunder för att påminna oss om att en högre makt styr våra liv.

Det var dagens änglakort. Och ibland behöver vi väl vara lite mer uppmärksamma på vardagens små mirakel och sammanträffanden.

Idag blev jag tvungen att stanna hemma, då natten har varit mkt oregelbunden sömn mässigt. Har en fruktansvärd mensvärk, vilket även orsakade huvudvärk. Så jag har legat med värmedyna runt nedre delen av magen och ätit impren för att överhuvudtaget kunna slappna av lite grann. Jag har även lyssnat på en hypnos cd skiva, som tog typ en timme.
Jag får antagligen lyssna fler gånger, för jag slappnade av jättebra, men kunde inte nå det rösten på skivan frågade mig om. Men med lite träning kanske det går.

Har beställt lite tidningar och en bok idag om kost och hälsa =) ovanligt, nä...men det är ju sådant jag gillar.
Jag ska iaf ha en massage kund idag, så jag har städat i mitt yoga rum lite grann. Låg ju länge med värk, så hela f.m har ju gått till vila.


Min Mor frågade vad jag önskade i present då jag fyller år, och jag blir alltid lika ställd.

Men får väl ringa henne när jag beslutat mig för vad jag önskar... jag önskar ju många saker iof, men får ju önska ngt som är inom rimliga gränser. Men vad önskar jag?

Jag har en del önskningar jag vill ha till hemmet, kan ju börja där.
En kohudsmatta till v-rum (beöver ej vara äkta)
Kommer från RUSTA. En äkta kohud för 499 kr. Som hittat!




Jag önskar mig även en ny köks radio:
Philips AE2730 - Bärbar radio ca pris 450 kr




Till hallen behöver jag ett avlasningsbord. Hittade ett som heter Mistral.
avlasningsbord, finns i butik på gammelstads möbler och i Arjeplog, Martins möbler.
Priset är jag osäker på.




Zumba pass på en USB sticka =)




Sen kan jag ju få önska mig en auyrvedisk massage behandling: (650 kr)
Som heter Garshan - är en helkroppsmassage med sidenvantar
Garshan är en torrmassage med sidenvantar, som renar lymf-
systemet och ökar förbränningen i fettvävnaden, matsmältningen,
ämnesomsättning, cirkulation samt motverkar celluliter och trötthet.
Behandlingen avslutas med en oljemassage. 60 min.





Men framförallt önskar jag ju att ha min familj och vänner omkring mig, få äta och fika gott. Få hjälp med fixet och donet mm. sen att vi alla mår bra så vi kan träffas.

Av sambon önskar jag mig en tv till yogarummet, för att där kunna skaka loss till Zumba pass från tv rutan. =) men eftersom det knorras en del om det önskemålet, får han givetvis ge mig precis vad han vill eller ingenting, det är upp till honom.

Jag älskar ju fina saker, som alla andra.
Änglar i alla former och valörer, buddha figurer, bra böcker, ängla kortlekar, önskan om att bli spådd, ja...ni vet, önskningarna har inga gränser men samtidigt är det bara och endast önskningar. dvs inte samma som några "måsten" =)

Det jag egentligen önskar mig allra, allra mest är att få hem sonen från södra sverige.
Tänk om han kunde få både jobb och bostad, och att jag kanske fått hjälp att köra ner och upp... men, men allt går nog ändå.


klokskap; man får inte alltid göra det man vill,
men man ska aldrig göra det man inte vill, då gör vi våld på själen


Lets find the miricals today



Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej faster! Jag har tyvärr inte kollat efter paketet men hoppas det kommer snart. tror jag fortfarande får posten dit jag bodde innan. ska kolla imorn! :)

2012-05-21 @ 19:21:18
URL: http://drmajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0