Födelsedag

Idag fyller han år, min fina härliga son Robert.
 
Hipp hipp Hurra för honom idag!!
 
 

Så Mycket har ju hänt

 

Tänk...

Det är nu 26 år sedan

Jag födde dig i sjukhus säng

Mitt enda, mitt första barn

Ett kärleksbarn, hipp hurra

 

Det var min första lycka

en kille som i famnen min låg

Vi blev en liten familj, detta år

ibland kantades vardagen av lycka men även en å annan tår

 

Åren gick

Allt rullade på

som i många andra familjer små

Jag gav dig en trygg uppväxt, så gott jag förmådde

Satte dig alltid i första hand

och uppväxten rådde

 

Just om din uppväxt

Pratar vi om ibland

Å du kan säga -Jag har haft en bra barndom, trots allt

Jag får då ett så varmt hjärta, det glädjer mig mest av allt

de små orden

här på jorden

 

Problem som dyker upp

har vi försökt lösa

Livet är ju inte lätt

ibland en ren pärs

Men kärleken

är hela tiden stark

trots att jag ibland var arg

 

Nu du åter har flyttat

till hemstaden och en del lycka

Idag du nästan fick hicka  

halva tjocka släkten fick du bjuda på kaffe dricka

men oj vad glad du blev

detta måste vi ha av mer

 

Aldrig ska jag sluta älska dig!

Du är mitt ljus min kille

den finaste av alla

och på dig har jag dille

 

Din Mamma/ Eva

 

 

 
Grattis på din födelsedag!
 
 
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0