Ikea samt yogakurs

I Lördags var jag på IKEA. Vi åkte med kommunal, buss från Arjeplog kl 06.00 på morgonen. Jag steg upp 10 i 5 för jag var orolig att jag skulle försova mig. dvs sov rätt dåligt under natten. Men 5.45 blev jag upplockad av min kollega och vi klev på bussen.
Vi kom fram efter 4.45 körtid (38 mil) redo för shopping =) Jag hade en lista med mig, så jag inte skulle sväva iväg allt för mkt. Det blev ett nytt sideboard till vår hall, svart
Det blev kanonfin i hallen.
Sen blev det lite möbler till sonen och hans nya lägenhet, det får bli julklappar. Å lite annat. Hittade även en skärmvägg som jag vill ha i yoga/massage rummet.
 
Kom hem från Ikea med bussen 21.30 på kvällen. puh, vilken dag.
 
Söndag var en vilo dag, såg film och bara slappade. Kände mig trött i hela kroppen och även lite huvudvärk, kan man bli bakis av shopping??
 
Måndag; jobbade och hade yoga på kvällen, idag testade jag en 11 min meditation med mina kollegor, gick super bra och dom kände sig nöjda efteråt.
 
Tisdag; Idag jobbat, vi hade planering på e.m då vi inte hann igår.
 
Ikväll hade jag min första yoga prova på i mitt yogarum. Tre st kom och provade yogan. Det kändes kanon fint.
Jag hoppas verkligen att det blir tre-fyra till nästa vecka, å vecka efter det. =D
 
Känner mig glad men trött. Nu sovdagzzzzzzzzzzz
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0