likt andra måndagar, men inte

ROBERT fyller ju år!!!
 
Idag var det 0 gradigt på morgonen, cyckeln for hit och dit och det var inte helt lätt att ta sig fram.
Kom 5 min sent tack vara det.
 
Idag blev det ingen rörelse, då en kollega var sjuk. Så jag var i barngruppen idag, men vi hade ganska lungt. Hade massage på e.m och yogan gick bra. Ännu en kollega som dök upp, jätteroligt.
 
Synd att inte kommunen har råd med hälsan efter jul, min hälsodel blir indragen. Vilket känns mkt trist, nu när det äntligen börjar förändras. Men de som kommer "till" är de nyanställda på jobbet. Det är synd att de som jobbat längst inte kommer, då yogan är så bevisligt bra. Men man kan inte frälsa någon som inte vill och som bestämt sig för att det nog inte är för "mig"
 
Jag ringde sonen vid lunch, å sjöng för honom. ringde igen då jag kommit hem å sjöng igen =D Tror han blev läss, hehe. Men han var så glad att så många av släkten dök upp, hördes på rösten. Han hade nog hoppats på Mormor, men inte vågat tro ngt om resten. Det värmde mitt hjärta att de tog sig tid å åkte å grattade honom. Tur att hans mormor bakat åt honom.
 
Vi åt soppa idag, räksoppa, vart gott. Fick duga iaf idag, när jag jobbat sent. Pratade med Mor i telefon, roligt att höra att hon och syster går i klädtankar ang fredag. känns så himla hoppfullt. Jag hoppas eventuella röntgen besked är positiva, är dom negativa så hoppas jag att inga svar kommer denna vecka. Vi behöver få umgås, utan att sjukdommen tar det ifrån oss, när vi inget kan förändra. Vi oroar oss ändå hela tiden. Vi behöver få lite glädje tillsammans.
 
 
NU dags att hoppa isäng och längta tills fredag. Så "thats all folks"
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0