slö lördag

Idag har jag tagit mig en "slö" lördag. Känner mig hösttrött och antar att allt som händer i ens liv påverkar mig.
Så idag har jag legat länge, lyssnat på meditations cd, ätit lunch, gjort 2 veckors matsedel då det känns så gott att slippa fundera varje dag- vad ska vi äta? jag har tvättat en maskin, klippt svärfar och varit socia en stund, suttit vid datorn och beställt mig en dunjacka, för att inte frysa i vinter.
 
Jag ska snart åka och handla.
 
Vädret är lite grått och trist, dock inte sämst...men höstgrått.
 
Blir att laga middag och antagligen film ikväll.
Till middag blev det potatisgratäng, kycklingfile och balsamisås, sallad åhh så gott...lovar!
 
 
 
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra...kram
 
 
Ps; Till Vickan, kommer inte in på din blogg?? ngt som hänt?.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0