Valborgsmässo 2013

Brasor ska tändas idag... Är det verkligen en bra tradition? Vet ej, kanske.
Det blir dock inte stugan för oss. Vädret är grått och trist, tveksamt om vi ens orkar grilla på altanen?? Får se vad det blir.
 
Har sovit väldigt dåligt inatt pga min axel. Så jag ringde och fick en tid hos doktorn på VC idag. Var där och han kollade, klämde och så. Fick två Kortisonsprutor runt höger axel, men nä...inte mkt bättre av de.
Han skrev remiss till röntgen och ortopeden för att kolla ytterligare. Antagligen är ledbandet inflammerat. Det har inte gått över/blivit ngt bättre på 8 v.
 
Åkte hem och jag å sambo åkte med läkarintyg till min chef, och meddelade jobbet. Dom blev nog inte toppenglada men jag bör inte ens lyfta så hade jag inte sagt att jag ville jobba åt doktorn, så hade jag varit helt sjukskriven.
 
Ikväll blir det ingen brasa då vi inte åker till stugan. kanske bra för ev.Igelkotts ockupanter  =)
 
 
Tänt vare här... (dock inte i år)
 
 
 Nattens drömmar handlade mkt om hus? Tror jag mest det var...
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0