Min avsikt

Dagens änglakort. Frågade mina änglar (i korten) om min dröm idag. kortet jag drog blev:
 

Min solida avsikt.

Eftersom du blir effektivare med ditt sätt att utrycka, kommer du att utöka din användbara tid. Genom att bli klar över vad du vill ha under varje viktig del av din dag, kommer du att dra till dig lagen av attraktion till ditt arbete. Och det kommer behövas mycket mindre tid för dig att åstadkomma mycket, mycket mer.

 

Har varit en mkt kort sväng med sambon till svärfar, allt var bra där. cyklade sen en sväng innan vi fick brått hem, dags för toa besök. Och regnet hängde oroväckande över våra huvuden.

 

Dagens Frukost; 1 smoothie och 3 fin crisp.

Min sambo försöker rensa, men tänkte slänga en hink jag äger. Detta satte jag stopp för, då hinken är av vidare modell och super bra att ha kattfoder i. Ibland tänker han slänga fina, användbara saker bara för att få bort från carporten! Bättre att ta tillvara det som är helt och kasta sånt som är trasigt, eller ge bort till ngn.

 

har busat med kissarna lite idag också, Mango var så himla busig och behövde bli av med lite överskottsenergi. Märks att han har jagat i stort sett hela sitt liv, han är enormt snabb på att ta sakerna man leker med.

 

 

 
Slappar här i en kartong, det e skönt.
Min vacker tjej, Chanti
 
 
En bild från Långnäs/Alvik där min farbror, fru och kusin bor. Blev ännu mer sugen på damm då han hade en.
 
 
 
 
 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0