Sparat 15 000 kr

I och Med
 
 

Har jag lixom "sparat" 14 998 kr på att INTE åka på en hälsoresa. + resa tur och retur 2500 kr
 
Jag har hemma istället;
gjort aktiviteter
tränat 2-3  pass/dag
Morgonyogat under bar himmel
yogat i yogalokalen
Stavgång med pumpstavar
stavgång med vanliga gångstavar
långpromenader
cykling
Målat och grävt
Nyttiga balanserade maträtter
 
Välförtjänt belöning; Avslutat med en 1,5 tim Hotstonemassage i Luleå.
 
Fjällvandringen ska jag göra en helg, så den har jag ogjort.
 
Missat från hälsoresa:
Resa till Turkiet
Gruppträning
Äventyrsvandring
Möjlighet till PT
Seminarie (Har själv läst en del och tittat på Tv program som innehåller mkt matnyttigt)
Styrketräning i grupp (har gjort enskilt)
 
 
Om jag haft råd och någon att åka med hade jag givetvis inte tackat nej till en hälsoresa, men mkt kan man göra hemma om man bestämmer sig.
Självklart är det ännu skojigare om man är fler, då blir det ju gruppträning =)
 
 
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0