kortlöst

I torsdags tappade jag min mobil telefon, spärrade kortet. Nu har jag ingen mobil telefon! I Lördags höll mitt bankkonto på att bli hackat pga slarv från min sida med mina personuppgifter, då fick jag spärra även betalkortet och får ett nytt på några dagar.
 
Idag var jag å handlade... suck! minne som en gulfisk. Men, hade ju inga lösa pengar...dvs kortet fungerar ju inte, å inte hade jag tänkt på att jag måste ta ut kontanter. snopet fick jag snabbt cyckla till banken å ta ut pengar över disk, tillbaka på affären å betala det jag handlat. För jag är ju även utan mobil, så jag kunde ju inte ringa sambo som svichade förbi samma tid i bilen... åhhh, så handikappad jag blir utan mobil och betalkort. Snopet kan jag säga.
 
Idag har dagen iaf lunkat på, inga större blesyrer eller annat.
 
Är trött och ska laga lite mat. sambon försöker få igång skotern, den har inte startat på hela helgen, samt att han skottar lite tak.
 
Over and out for today.
 
 
 ?????????
Jäkla, inget kort som fungerar idag!
 
Min telefon, snyft
 
 
 
 
 Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra...

Kommentarer
Postat av: idun

Änglakort finns annars =) på http://www.anglacirkeln.se/
De fungerarar alltid <3

Svar: Mmm, har änglakort. Dock svårt att betala med i kortläsaren. =D
Eva

2013-02-10 @ 09:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0