ögonfröjd

Tyvärr är ögat lika kladdigt idag, fick med händerna försiktigt öppna ögat i morse =( fick inte upp det annars.
Tycke igår att på dagen kändes det lite bättre, men på kvällen började det rinna och värka igen...suck! När ska jag bli frisk måntro?
 
Så här vacker var jag imorse, å detta är inte värst. Du/ni får dock inte haka upp er på rufsiga ögonbryn, för jag plockar dom sällan. Man blir lixom lite lat då man bor i skogen, inte många som ser en... men det är en dålig ursäkt, jag vet. =D iaf är det ögat jag visar, inte så roligt som ni ser.
 
 
Dock när man tar en sån här närbild, ser man även alla andra skavanker, som rynkor å dyl =/ hmmm.
 
Igår kom sambon hem igen, trevligt. Fick ett litet sött halsband av honom i alla <3 hjärtans dag present, då vi inte sågs i torsdags.
Av mig fick han en tuff tröja, som stod "stressd out" med en super stressad kisse på. Han känner sig ju stressad på jobbet, men ingen ser det så mkt på utsidan =) så nu ser dom iaf...hihi. Han tyckte om den.
 
 
Kimme fick ju sin i torsdags, den tröja jag köpt åt honom var en bild på hans hundras. Han tyckte mkt om den, det var ju kul. Han är på bättringsväg, tack och lov. Tar nog ett tag att vänja sig vid att ha en påse på magen, självkänslan kan få sig en törn.
 
Vi såg lite tv, men kan säga att det är jobbigt att se tv då ögat inte mår så bra. Så jag blev ganska fort trött, och vi la oss tidigt. Låg istället å prata i sängen innan vi somnade.
 
Nu orkar jag inte sitta vid datorn längre, så önskar er en bra dag!
 
Dagens tänkvärda
Motgångar kan vara trappsteg till framgångar
 
 
 
 Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra... <3 Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0