Virrvarr å duns

Idag är det måndag!
 
Jag är trött, men inser att det bara måste bero på att jag inte är frisk. Har lixom tappat ork och lust just nu. Måndag och jag bäver...hur ska jag orka en hel vecka innan jag får vila till helgen, suck!
Jag skulle själv vilja gå och få en bra massage behandling... synd att jag inte kan gå till mig själv ...hehe
 
 
F.m idag var ganska stökig, barnen mår oxå lite halvbra, påverkade av förkylningar och alltid efter helgen är de lite mer "oroliga". Vad beror det på? Antagligen en hel massa orsaker, men de känner väl oxå av att det är en ny vecka som mamma å pappa måste jobba och de ska vara på förskolan under en hel vecka igen.
 
Sambon är kvar i skeå, och sonen hans mår inget vidare. Han hade iaf ägnat sig åt att fixa lite på Kimmes bil, fyllt på olja och glykos, tinat upp den och fått liv i bilen. Satt in nya lysrör på toan, som sonen äger. Lyste visst väldigt, väldigt svagt. Kimme tyckte dock att lyset räckte...dessa ungar!
 
Har skrivit ut lite bilder till Mor, hon ville ha lite bilder på nya ugglor =D
 
Imorgon ska vi ha halvdag utbildning, det brukar iaf kännas positivt så jag kanske får lite gnista tillbaka.
 
 
HO Ho... =)
 
 
 
Lite soft bus i klätterträdet
 
 
Å Hur gick då helgens sockerbegär, faktiskt ganska bra. Åt nötter och köpte en 80% mörk choklad, så det gick bra. ingen frossa, skönt!
Nu lite Tv, sen blir det nog en dusch. Vet ej vad jag ska ha på mig imorgon till utbildningen, suck.
Blir väl strax en ren duns i sängen å jag somnar innan huvudet landat på kudden....
 
 
 
I veckan är det alla våra hjärtansdag...
Å visst firar jag denna dag med stor värme. Sänder varma tankar till dem som vandrat vidare och sänder en extra varm tanke till alla de mina. Och ännu mer sänder jag till de som behöver lite extra just nu.
 
På jobbet ska vi ha röda dagen, med lite hjärtan och röda kläder =) Kanske tror dom tomten kommer när jag kliver in på jobbet, hohoho...
 
 
Dagens Tänkvärda
Bara för att du skänker bort ditt eget hjärta har du inte rätt att kräva ett annat i gengäld, OKÄND!
 
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0