campeva helg utmaning

Kort resumé.
Inte lätt att hålla strikt träning och kostdiet då man får besök.
Har ändå försökt hålla mig så mkt jag kunnat, men igår föll jag för frestelsen chips ca 1 dl som jag åt från sonens påse, samt ca 1 dl smågodis spritt under dagen då mor inhandlat detta.
Varför faller jag för sånt? jo, jag är nu van att äta regelbundet och med gäster på besök har min kost agenda ramlat och smulats sönder.
jag har visserligen ätit nyttig mat, men blir ju inte efter schemalagda kostplanen och regelbundna tider. Inte konstigt att man fort faller i uch träsket.
 
Nu måste jag återgå till mina gäster, återkommer då tid finns.
 
Yogar dock dagligen, vilket är toppen. Men mer hinner jag tyvärr inte =(
 
 
Å så ngt mkt trist. Min kära systerdotter L kom med de andra på bussen i fredags, men hade så ont i magen att vi åkte på VC.
Där skickade dom henne tillbaka till Luleå och Sunderby sjukhus med sjuktaxi. Visade sig att hon hade en cysta som spruckigt! TYPISKT, så tråkigt för henne. Vi lider alla med henne och hoppas hon snart ska bli bättre och på benen igen. Har skickat extra sändning upp till universum för hjälp.
 
 

 

 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0