Söker Händig å motorintresserad i Luleå omnejd

Skulle kanske gå ut med en annons, som söker just Händig, motorintresserad, seriös person. Som kan hjälpa till vid moped och bil fix för en billig peng. Det ska ju vara lite ideellt egentligen, men visst ska man få betalt.
 
Min son som är bosatt i Luleå och som inte kan ngt om motorer vill köpa sig en moped. Men dagens alla erbjudande och lite i plånboken gör att det känns väldigt osäkert.
Jag själv är ju inte heller speciellt duktig på varken teknik eller motorer och ngt större intresse har jag ju inte heller. Sen är ju avståndet ett gissel (26 mil)
 
Försökte engagera min sambo som sägs vara duktig på detta, och då han gör åt sig själv så märks ju detta. Tyvärr är inte intresset så stort att han vill hjälpa andra. Så visst, jag kan ju inte tvinga ngn att engagera sig om man inte vill. Där är vi ju extremt olika, jag hjälper gärna om jag kan, men vi är inte på samma sätt då det gäller sånt.
 
Mor har ju också en del problem med sin lilla bil, och där kan jag heller inte hjälpa. Därför skulle jag önska jag fick kontakt med någon händig och pålitlig person som gillar sånt som teknik och motorer. Då hon ofta har problem med sitt bredbands abonnemang.
 
 
Annons =)
 
Flink, pålitlig teknikisk, motor kunnig och intresserad person sökes.
För lättare (ibland svårare) jobb. Så du bör ha kunskap.
Kunna laga, fixa moped och ge råd och stöd
Även duktig på att fixa till bil, byta däck, handtag, oljebyte eller annat smått å gott som går sönder.
 
Intresserad; skriv en rad, här eller på mail
[email protected]
 
 
 
Får väl se om ngt händer =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0