Rese bilder -13

 Jag bjuder även på lite andra bilder från min resa.
 
Jag fick ju träffa min brorsons kille Milo, som nu fyllde 1 år.
Såååå otroligt söt tycker jag han är, å liknar sin pappa Marcus jätte mycket.
 
Så här är Milo, lite förkyld, å så stal jag hans tutte (napp)
 
 
 
Sitter här på sin farfars nya fina golv =D e han inte en sötnos?
 
Köpte honom en present också, eftersom han ju denna helg fyller år. Det blev en trälastbil och en nyckelknippa, som man måste ha då man ska köra lastbil =) (farfar G var med på presenten också)
 
Hipp hipp Hurra för Milo på sin födelsedag.
 
Här är pappa Marcus och farfar G med farfars fina bil.
 
 
 
Daniel och hans Anneli väntar också barn, så G får bli farfar återigen till en liten Elliot (fint namn de valt)
 
 
Anneli kurar ute i blåsten
 
  Daniel fotade på begravningen.
 
 
 
 
Hemresan... från planet
 
 
Sen en bussresa... som inte var så kul, då man är åksjuk och busschaffören har solskyddet nerdraget. Om motsatt stol varit ledig så hade jag givetvis placerat mig där. Nu var den inte det, å då blir det jobbigt. Illamående och huvudvärk, mer än man kan begära...
 
 
 
Men jag kom mig hem till slut. Nu oroar jag mig mest över systers tillstånd, som just nu inte alls är bra.
 
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0