SOL å Jättevarmt, gött

Idag var jag på jobbet, därefter åkte jag hem i det UNDERBARA soliga vädret, rena utlands solen =D
Så när jag kom hem la jag mig i solen, efter en så där 30 min tänkte jag att...nä, jag åker till stugan.
Så jag käkade lite, 2 mackor och 2 kex, drack en kopp te och laddade en flaska med bubbelvatten och tog moppen min och körde till stugan.
 
 
 
 
Även i år har sädesärlan byggt bo på altan. Hon vart lite orolig då jag låg där, så nära hennes bo.
Den är en liten, slank, svartvit fågel med lång stjärt som den ofta vickar på.
 
 
Guuuuuuuu så gött!
Jag krattade lite, sen låg jag bara och mös på solstolen. Sonen pep och jag åkte hemåt igen vid 14.00 för han behövde telefonpengar. 14.30 hade jag en massage kund. Det var otroligt varmt i yoga rummet.
 
Sen målade jag de fyra plankorna sambon ville jag skulle måla, idag varv nr. 2
 
Sen lagade jag middag och därefter så hade vi områdesmöte på jobbet. Vi gav en present åt Anki som flyttar tillbaka till skeå efter sem, JÄTTE trist.
 
Susade med moppen hem och flätade håret, för imorgon har vi ju pirat avslutning, plus att jag börjar dagen med utvecklingssamtal...puh, målad som en pirat. Undrar om hon tar mig på allvar i den utstyrseln, hehe.
 
Nu sova.
 
Allt är lite stressigt inför begravningen, så tyvärr hinner jag inte ordna ngt avslutningspresent åt tösen i Göteborg som tar studenten. Dock är detta stora tillfälle inte glömt, men det får dock komma senare. Jag får hoppas att jag inte faller i allt för mkt i onåd =( i frökens ögon.
 
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0