Hårfager

Ikväll blev jag så less... eller jag backar tillbaka. Under en tid har jag känt mig så trött på mitt hår, min obefintliga frisyr. Jag trodde inte jag skulle bli less mitt långa hår, (har alltid velat ha det långt, men väntade tills jag blev äldre)men iaf, just nu är jag rätt trött på det. Dels pga det jobb jag har, så blir det ju mest uppsatt i svans, knut, flätor av ngt slag. och luggen!! Men suck. Det är otroligt underligt vad mkt luggens stil påverkar mig, varje gång jag ser mig i spegeln.
 
Just nu är den i ngn underlig utväxt modell. så tillbaka igen till mitt trött på håret humör ikväll. Jag tog trimmern och kapade ena sidan av luggen och klippte luggen väldigt kort. Så...nu e det kort, ser knepigt ut, men vad tusan...jag orkade inte ens se mig i spegeln längre.
 
Sen funderar jag ju på om jag skulle ändra färg på kalufsen =) Men får se hur det blir med det? Grått verkar ju helt plötsligt vara en innefärg just nu =D hehe
 
Ikväll är jag ju ensam hemma då sambon begett sig till Skeå för att se hockey... suck. Kul för honom, han gillar det, så då e det väl bra.
Det är ännu bättre för mig, som kan vara hemma =) då det inte sker speciellt ofta, dvs att sambon åker bort. Jag är annars den som flänger och far över vårt Norrbotten.
 
Möjligen åker jag till Piteå på ayurvedisk massage den 22-25 nov. Är lite skeptisk på innehållet, för det verkar inte vara så strukturerat. Men, det är en känsla jag har, så det kanske är hur bra som helst.
 
Jag jobbar heltid och det går bra, förutom att jag är trött... men man blir ju inte yngre. Vi har 13 små barn och 11 blöjbarn! Dvs 1-2 åringar enbart på min avdelning. Många små kottar här i Arjeplog. Nästa generation =)
 
Är orolig över min systerdotter som inte mår bra. Jag är orolig att jag inte når universum trots att jag dagligen ber en bön för henne. Kanske dom inte hör, där uppe i Universum?? Min älskade systerdotter behöver njuta av livet. Hon har redan nått botten, vid flera tillfällen. Så nu måste resten av hennes liv få vara lyckligt, god hälsa och bara positiva händelser. Så vad är meningen? Jag förstår inte Universum just nu... Vad är planen?
 
 
nu sovdagzzzzzzz
 
Kom nu kissarna så går vi...
 
 
 
 
 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0