Guld i mun

kl. 04.22 vaknade jag, klockan var ställd på 5.15 då jag ska köra ner till kusten idag och först ha kurs/utbildning innan jag reser vidare mot västkusten och släktingarna där nere.
 
Sovit bra, men nu är det då dags för min och Mors lilla tripp till södern.
 
Kan bli knapphändigt här ngn vecka, då livet på sistone gått rysligt fort.
Hade föräldramöte igår, annars hade jag antagligen åkt igår efter jobbet... men, det var ett bra möte.
 
Morgonstund har guld i mun brukade min morbror alltid säga, så nu dags att bege sig på vägarna, -4 ute... brrrr
 
 
sköt om er!
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0