Snipp snapp

Vad tiden ändå går fort. Här går många och väntar på den första snön, och jag går å hoppas den ska vara sen. Men då säger sambon, -allt ska ju ändå ner. Spelar ingen roll, så sent som möjligt hoppas jag ändå.
 
Igår var vi till stugan, tog lite bilder.
 
Snart dags för södra Sverige. Det kan ju vara lite knepigt att få ihop allt, träffa alla man vill träffa och allt som ska hinnas med, men jag hoppas ju att det är ömsesidigt att viljan om möte ska ske. Går det inte, så går det inte.. Allt sitter väl i viljan att finna möjligheterna, antar jag.
Men jag hoppas iaf =) Får glädja mig över alla jag får möjligheten att träffa.
 
Vi kommer att åka en sväng till Ullared, det blir skoj. Kanske tycker inte bror det =) men vet inte om han följer eller stannar hemma. Han är ju bara ledig torsdag fredag och det är klart vi vill umgås så mkt som möjligt.
 
 
Helgen var härlig och kort. Har dock haft min bortgångna syster i tankarna och känt mig vemodig, saknat henne, ringa å prata en stund =) men.. nä. saknar henne så rysligt.
 
Bilder kommer senare, då jag får en stund över att sitta ner här...
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0