Bröllop HJÄLP!

Va? -Sååå mkt att göra?
 
Åh, vad avundsjuk jag är på alla som har gott om tid för att planera bröllop eller fest.
Knappt två månader puh, är ingen lek.
 
Boka statshuset
lokalsökande
Material, dekor, typ alla detaljer.
inbjudningar
Leta adresser
Catering som inte är svindyr (Vet du ngn?)
Bröllopstårta?
Lekar
Bordsplaceringar
Egna kläder
Tips åt andra
Bröllopspresent? Vad önskar dom sig. pip mig å få svar =D
 
FOTOGRAF?? i Luleå, ngn som vet ngn kompis, eller dyl som kan fota eller typ ngn som vet ngt ni vill dela med er av?
 
Åh, just det...julen kommer visst om 9 dagar!! 9 dagar...hjälp... ja, iof ala klappar är väl klara, men städning, mat, mm ska ju fixas. Kanske går jag in i den där väggen nu? Jag har visst ont i en nyopererad axel, sömnbrist, stresspåslag a la 190.
Men...det är ju bara ett litet bröllop....
Varför stressar jag? ja, det är ju inte mitt bröllop...men, ska det bli fest och allt det som tillhör är det nog jag som får kavla upp de berömda skjortärmarna.
Någon som vill HJÄLPA till, hör av dig =)
 
 
Ska iaf bli jätte skoj.
Behöver en
Toastmaster = den som har lite koll på allt, finns ingen jag vet som vill =´(
 
Kanske lika bra att jag är det, då jag ändå gör det mesta. Kanske får man en guldstjärna i himlen för gott försök iaf.
 
Idag har jag varit ute och gått en timme, dock inte med svärfar, då jag inte haft en bra natt. postade julkort och sista inbjudningarna. Puh.
 
Suttit i telefon och äntligen fått tag i en lokal i centrala Luleå, som inte kostar skjortan. men då behövs det ju fixas en del.
 
 
 
Life up side down
 
 
 
 
  Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0