Kust week

Jag har genomgått min operation av axeln ( in pinchment) i Piteå och allt gick bra =) Sjukskriven 2 månader, så jag hoppas detta sen fungerar.
Syster hämtade mig, och vi körde till Luleå.
 
Hektiska dagar och inte så mkt vila ännu, så det blir nog lungnare att komma hem där jag får vila på ett annat sätt.
 
Imorgon har vi sjukhusmöte för systerdotter och stora förhoppningar vilar på detta och framtiden.
 
Har iaf varit på 2.års kalas, 36 års fika och på sjukhuset hos systerdotter. Lite yatzy spelas med vänster hand =) går väl sisådär.Besökt systers å pappas gravar, pyntat lite där med tomtar å ljus. Planering av januaribröllop med vikingatema mm.
 
Så, jag hoppas ta mig hemåt runt torsdag, förhoppningsvis är jag då körklar.
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0