Helg V.3 År 2014

Hej hopp bloggläsare.
I Helgen blev det ganska så kallt ute, vi hade i morse -32,5 grader. Sen blev det lite "varmare" så det har legat på 27-29 grader hela dagen.
Så, undrar ni om jag är ute och går, så kan jag då ärligt svara att -nä, har varit inne.
 
Idag lördag blev det yoga på morgon, sen pyssel. Jag har nu äntligen plockat upp kartongen med de saker min Mor var snäll att spara från min älskade storasyster (som gått bort) Det har lixom tagit emot att ta upp sakerna, blir lixom jäkligt verkligt. Men sakerna är jättefina, så nu har jag iaf satt upp dem på hyllan. Min syster hade många fina saker, så visst är jag glad och tacksam att jag får hedra hennes minne genom att förvara hennes fina saker.
 
Så en dag med pyssel och lite omhängning av tavlor mm
 
Middag blev inget speciellt, kycklingfilé, gorgonzolasås, en härligt god sallad och lite ugns stekt potatis.
 
Så för att inte bara ha lång text, ska jag bjuda på lite bilder.
 
Först på min sons jättefina Jeans som jag skickade efter från utlandet, paketet som aldrig höll på att komma fram.
 
Visst är dom skitsnygga? =D
Och en Julbild på Mango, innan vi städade undan julen hos oss. Han var så tjusig, vår kille.
 
Sen ska jag bjuda på lite bilder från i går fredag då Husse (sambon) köpt och jag hämtat det nya klösträdet åt kissarna.
Men först, här kommer dom... Jing/Yang (Chanti + Mango)
 
 
Å nyfikna koller de in det nya trädet
 

ok, jag provar först...
 
 
Ok, Chanti är lite skeptisk och det är Mango som tagit den till sin. Chanti nöjer sig med det gamla.
 
 
 
 
Vinterskrud
 
 
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0