Efterlängtade pics =)

Lite blandat nu när jag äntligen tömt kameran.
 
Detta är den ring rabatt jag grävde och stenlade åt bror, för att se om han gillade detta. Så det blev godkänt.
 
 
 
Här har jag enbart satt dit de växter som fanns utmed väggen.
 
 
Ser kanske inte mkt ut för värden
 
 
Lite mer växter, men även en del lökar är nersatta här.

Den stora rabatten som jag å Mor började fixa tillsammans. Här har vi bara påbörjat å ställt blommorna ovan jord.
 

 
 
Här e de nedsatt i jorden och jag hann påbörja stenläggningen. Hade behövt stanna några dagar till för detta.
 
 
 
 
Även baksidan av huset blev uppåner vänt
 
 
 
Här hjälper Micke bror att ta bort muren som fanns där. En gammal stenmur som var hemsk. Dock har bror mkt jobb kvar innan det blir som han tänkt förstås.
 
 
Å vackra, fina lilla Albin x 2  =) 4 månader
 
 
 
 
Å även Goa Elliot, söt som socker. Nu fyllda 1 år
 
 
 
 
Å busungen å charmknutten Milo nu 2 år
 
Jordgubbar är väl sisådär goa, men ändå röda och begärliga =)
 
Å så 4 generationer =) Som vi har i flera konstellationer numera.
 
 
 
Mor med son och sonson samt sonsonsson, invecklat det där...
 
Dvs Bror med sina söner och barnbarn och min mors barnbarnsbarn. (Milo och Elliot)
 
 
Och så sist men inte minst. Mango med sin nya boa...eller leksak =)
 
 
 
 
 
 
Å min Chanti ute på äventyr...
 
 
 
 
Övrigt var polis helikoptern ute under onsdagen och letade en försvunnen man, som tyvärr inte hittades vid liv.
Den flög över vårt hus flera gånger.
 
så jag tog en bild.
 
 

Det var under onsdagen som den 69-åriga mannen försvann från sin bostad i Kurrokvejk i Arjeplogs kommun i förmiddags.

Polisen fanns på plats i området och hundförare samt polishelikopter utförde eftersök. Men mannen hittades inte vid liv. Ingen brottsmisstanke föreligger.

 

Tänk, ibland blir inte livet som vi föreställt oss...

En fin dikt jag lånat.

 

 
 
 
Se möjligheten där i det känns omöjligt, så skådar du framåt istället för bak.
  
 
 
 

  Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0