Tankehjulet snurrar

Väntar å väntar på mitt nya sim kort så jag kan börja använda min nya mobiltelefon. (Nexus LG) Nu har jag iaf fått skalet, ett lila som jag beställde till telefonen.
 
Min gamla Nokia börjar ha gjort sitt. Låter numera lite skorrande, men har ju haft den i 4 år + att sambon haft den 2 år innan mig.
 
Idag har jag funderat och tänkt, å tänkt... på vad man ska hitta på för skoj att aktivera mina kollegor med till hösten.
Konditionsträning -cirkelform av ngt slag, kanske kan vara ngt?
 
Undrar om vattengympa skulle fungera? eller ngn typ av styrketräning med små vikter? Body balance med yoga övningar med mer fart i...ja, mkt snurrar nu.
 
Vad ska jag göra med barnen för skoj, mkt ute i naturen hoppas jag. Gräva, klättra, balansera, bollspel, hinderbanor av olika slag mm. ja, man kan ju göra massor. Men barnen ska få vara med och välja.
 
Det hade varit kul att få börja på med projektet snart, känns som om det är himla långt borta i nuläget.
 
övrigt idag har en annan kollega börjat vara hos oss nu under en vecka, hon ska ta över våra barn till hösten. Men hon går på semester nästa vecka.
Men viktigt att barnen får träffa henne lite.
 
vädret är lite si och så, ngt varmare idag men ingen värme direkt.
 
 
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0