Farmen...uch

Igår blev jag Såå besviken då jag såg kampen i Farmen. Min favorit Mats, som gjort det mesta på den där farmen, och hade inte han och hans "vapen" dragare André varit på Farmen hade inte ett enda uppdrag blivit gjord.
 
Men så e det väl... Det ska vara underhållning och intriger. Suck!
 
Ja, nu bojkottar jag farmen, för det är inte ens sevärt längre.
 
Men så är det med det mesta. Man följer en serie och sen blir jag besviken då den jag hejjat på inte når ända fram. Det är bortkastad tid. Fy vad sur jag är. hm
 
Jobbat idag 07.30-18.00 och det är tunga pass. Men, men.
 
Efter lite mat, blir det en stund i soffan. Startade morgonen med ett yoga och meditationspass, cyklade till och från jobbet. Så nu har jag förtjänat att få slappa lite.
 
Tjingeling
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre  
 
 

Kommentarer
Postat av: Vickan

Håller med, hejade också på Mats och André. Jag kände just då för att bojkotta hela skiten men nu idag när dem gamla deltagarna ska komma så tror jag det kan bli ganska roligt. :)

Svar: Gladast är jag idag, då Fikri eller hur han nu stavade, fick åka ut. Jag tror Maria vinner, men det känns inte som om det spelar ngn roll med de två som nu är kvar. Är ändå nöjd att inte de andra två av de sista är kvar i finalen. =)
Eva

2014-03-18 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0