kort vecka

Måndag och i vanliga fall har vi arbetstid 07.30-18.00 på måndagar. Men denna vecka är detta bytt till tisdag, så i måndags jobbar jag alltså 09.00-17.00 och i dag Tisdag en sjukt lång dag 07.30-19.00 pga vi ska ha information av en smittskydds sköterska mellan 17-19 under kvällen. pust.
 
På onsdag planerar jag att bege mig till Luleå efter jobbet.
 
Idag hade vi då en föreläsare från smittskyddsverket, som var jätteduktig. Men ibland kan jag undra, varför kan man inte köpa en ordentlig BH. Hon som föreläste måste haft en urtvättad tvött sak runt bysten, för dom hängde ner på magen, vilket inte är ett positivt intryck.
 
Näpp. Trött som bara den efter att ha packat väskan och nu hopp isäng.
 
Har även bokat in mig på ett zumbapass i Luleå, ska bli spännande =D hoppas jag nu kan gå. kläderna är nedpackade iaf.
 
 
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0