Tragedierna avlöser bara varandra

Tragiskt
 
Ibland är man ju ruskigt egoistisk, när livet kretsar kring ens jag. För igår fick jag höra att min systers bästa och närmaste vän Cecilia (Cilla) tragiskt omkommit i en bilolycka. Lämnade efter sig 3 barn, man och många vänner.
 
 
Göteborgsposten

En kvinna i 35-årsåldern omkom på torsdagskvällen i en trafikolycka på E6 mellan Falkenberg och Halmstad, sedan hon av okänd anledning kört in i mitträcket.

-Hon klarade den första olyckan, men dörren på förarsidan var tillbucklad, så hon tvingades kliva ur på passagerarsidan. Då blev hon påkörd av en annan bil, säger Daniel Skoogh, vakthavande befäl på polisen i Halland.

Dödsolyckan inträffade vid halv åttatiden på kvällen den 27 februari 2014

Bilen som hon blev påkörd av innehöll tre passagerare, som chockades svårt.

 

Jag lider så med min syster, då vi verkar mista många som står oss nära. Och min syster Å som haft det på tok för mkt på sina axlar det sista året och givetvis Cillas familj som mist en jättefin kvinna, mor och fru.

 

 
Cilla
 
Ingen till dig hann säga farväl
ty döden kom så fort

Men vi dig alltid ska minnas
då du träder in vid evighetens port.
 
På tok för ung, på tok för snabbt
Ingen kan förstå varför ditt liv blev så kort
 
trots ditt hastiga slut
dödens ängel viskar om frid
vid himlens eviga port
 
Universums fader samlar de fina
intill sig vid pärleportens tron
 
Han även dig behövde
vid sin sida
och nu är livet ditt slut
 
Cilla, du kommer att vara saknad.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0