El bolags jättar-urk

Idag är jag ganska seg, men tänkte iaf skriva ner några rader.
 
Igår vart jag mkt arg & besviken. Min son m familj blev utan ström/el i förrgår, jag har försökt teckna ett nytt elavtal redan 27 juli men detta gick inte då förre ägaren av lägenheten inte sagt upp sitt avtal. Så först försökte jag teckna ett el avtal med vattenfall men fick en massa uppgifter att fylla i, men det gick då inte. Ok, då försökte jag i förrgår med Skellefte kraft som har lovordats så för sin goda service. Pratade med en mkt trevlig el försäljare och han lovade att det skulle inte vara ngt problem att sätta igång elen som igår då, utan några extra avgifter el dyl. Kom ngn el, Näpp!
 
Ringde upp Skellefteå kraft igen igår, -Nä, det finns inga uppgifter och du måste ringa Vattenfall som är det nätbolag som står för elen här,  Jahapp. Så jag som kund ska ringa och fixa så jag får elen, då jag tecknar ett avtal.
Ringde Vattenfall, som tyckte att Skellefte kraft var tvungen att göra en sökning, och då brast det för mig. Jag blev rosenrasande och tyckte det var för jäkla dåligt... Men nä, inte kunde de sätta igång ngn el igår, om jag inte ville betala 1600 kr för ngt Skellefteå kraft lovat skulle fungera.
 
Helt OTROLIGT dåligt måste jag få skriva. Blir så F..b nt läss på dessa stora bolag som egentligen fullständigt skiter i sina kunder bara de får in pengar. De lockas och lovordas men då det kommer till den enskilda kunden är man egentligen inget värt, en av många bara.
 
 
Att en familj med en lite baby ska måste vara utan el i tre dygn bara för att elbolagen inte kan ringa varandra sinsemellan och ordna upp sina egna härvor.
 
 
 
 
 
 
Kall mat att ge sin baby och ingen rengöring av flaskor...
 
 
 
 
 
Natti natti
 
 
 
 
Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
å hoppas du slipper negativa influenser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0