Semester start + sökes

Är ledig imorgon fredag och då bär det av till kusten. Var i valet och kvalet om jag skulle köra idag eller ej, men var så otroligt trött då jag kom hem att jag beslutade mig för att köra imorgon på morgonen.
 
Det blir nu fem veckors semester, ska ner och hjälpa sonen packa flyttkartonger, dvs om jag kan slita mig från lilla Nemi =) Har med mig lite paket till Nemi också.
 
 
Som nybliven farmor köpte jag mig själv en bukett fina gula rosor, här är en bild.
 
Nästa så man känner doften =D
 
 
Sen fick jag fler bilder av min sonhustru =D vilket gläder ett nyblivet farmorshjärta.
 
 
Hon e då för söt och imorgon ska jag äntligen få möta det lilla underverket, lääängtar.
 
 
Man vill ju bara gosa och snoza då jag ser denna lilla goding. Ja, definitivt blir det tidigt.
 
 
Och sitter du möjligtvis därhemma och vill skänka, sälja små flickkläder (56-68) så blir familjen bara glad.
Eller har du en fåtölj som inte längre passar dig, så finns det plats hos lilla familjen. Dvs finns detta inom 4 kanten (hämtas)
 
 

Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0