Attrahera essensen av vadhelst som gagnar mig

Idag har jag så jobbat ½ tid, är fortfarande ½ tids sjukskriven. Måste nog erkänna att det är skönt att jobba så lite, man orkar så mkt mer än då man jobbar heltid, sena kvällar och trötta barn.
 
Så gött att promenera i solen både till och från jobbet. Skönt.
 
Ska på möte med sonen på torsdag, så jag åker ner till kusten på onsdag å ska då förbi Boden å köpa en spjälsäng åt barnbarnet =)
 
Drog tre änglakort idag då jag kommit hem. Min fråga var om det kommer att gå bra med det vi söker för nu, för att det ska fungera i framtiden med det lilla barnbarnet å föräldraskap.
 
 

1)    Som jag använder min strategi lockar jag till mig det jag önskar!

På det sätt som jag känner riktar jag mitt focus till att attrahera. Värdet av min stategi gör att jag stannar upp många gånger under dagen för att befästa; Det är det här jag vill och önskar utifrån min livs erfarenhet. När jag tänker dessa kraftfulla tankar, kommer det att locka till sig det jag vill.

 

 

2)    Jag kan focusera specifikt på det jag vill.

Jag bombarderas av stimulerande tankar. Och så, om jag inte ser upp med vad jag specifikt önskar kan jag bli påverkad av impulser runt ikring mig. Om inte, jag är fokuserad på just vad som är viktigt för mig, då kan jag bli stimulerad av andras tankar som kan eller kan inte vara viktiga för mig.

 

 

3)    Jag attraherar essensen av vadhelst som gagnar mig.

När jag går in i min kreativa Worshop, kommer jag att uppta den data som representerar min referens; och när jag upptar datan, vill jag förbereda en bild av mitt egna jag för att attrahera mina nya erfarenheter i essensen av allt som tilltalar mig.

 

 

Känns ju lovande. Bara tänka positiva tankar för att detta ska bli verklighet. Hoppas, hoppas.

Nu på ICA å hämta ett paket å handla lite. Var tvungen å hoppa i duschen då jag kom hem, för håret var smutsigt å dags att tvätta. tvättar jag mitt hår som är så långt just nu på kvällen, tar det sån tid att torka. suck =)

 

 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0