Vardag mitt i veckan ich

Idag har jag varit på Vc, tagit massor av prover pga min mage kollapsade på lördag. Fått ny mag.medicin också, å hoppas det ska bli bättre. Troligvis beror min stressade mage också på att det är så mkt som ska ordnas nu, så ja, det är lite körigt.
 
 
Var även till sjukgymnasten idag. Fick behandling med värme på min axel, fortfarande har jag ont även ytligt då man tar på axeln. Min sjukgymnast funderade om jag inte ändå skulle sjukskriva mig helt, tills vilovärken helt gett med sig. Men det är så långsamt att vara hemma. Om det inte blir för tok för jobbigt på arbetet med ganska mkt peka hit å dit vilket jag inte orkar med just nu. Så ska jag förhoppningsvis kunna jobba de fyra timmarna som jag ska vara på jobbet.
 
 
Hämtade så ut medicinen efter jobbet och hämtade även ut från photo box en bild jag gjort från sonens bröllop som jag ska skicka till sonens far, mitt ex. Han fyllde ju 55 i Januari, och han var ju på bröllopet och gav sonen bröllopsnatt på hotell och biobiljetter. Så sonen ville vi skulle ge honom ngt, då föreslog jag en förstoring och ett presentkort till ram att köpa, så vi inte behöver skicka det.
 
 
Idag upptäckte jag att jag vunnit auktionerna jag satt in bud på =) blev lite förvånad Hehe... men, nu har jag då handlat sambons födelsedagspresenter. Förhoppningsvis blir han nöjd...annars vet jag vad jag gör =/
 
 
Idag sa en av mina kollegor att dennes vän gått bort. Det är såna tillfällen man inser hur skört livet faktiskt är. Man tror att tex sjukdomar ska gå över, eller att man inte hamnar i olyckor mm, mm. Men så, har Universum beslutat sig för att tiden är inne och man har inte något val. Då är det så. Himla tragiskt. Jag vet ju att hon har många vänner, så min kollega har förhoppningsvis ngn som delar hennes sorg. Viktigt att kunna tillåta sig att sörja. Känner med henne. =´(
 
 
Nä, nu lite Tv innan jag går till säng. Hoppades att IDA i Farmen skulle vinna, så nu hoppas jag på Örjan istället =)
 
Ida å Örjan i toga dräkter =)
 
 
Bjuder på min älskling... =) vid sängkanten min
 
 
 Hm, ska jag kliva upp på sängen.... ?
 

E du vaken matte????
 
 
 
 
Gäsp
 
 

Klar, kan vi äta nu då?
 
 
 
Hon är för go, min ögonsten.
 
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0