MR

Imorgon fredag blir det en sväng till kusten.
Jag ska på Magnetröntgen (MR) för att hitta vad som felar eller inte felar min axel som inte blir smärtfri??
 
Sonen ska också på huvudsaken, får se vad de kan hjälpa oss med.
 
Så, jag får väl önska läsarna en trevlig helg, för det kan bli lite stressigt, men lite schopping och umgänge då vi nu åker jag å son med sin familj.
 
Lill gumman var väldigt hängig idag efter att hon fick vaccin igår, lite feber och inte sitt glada, pigga jag. hoppas hon piggnar till tills imorgon. Hon växer så det knakar, så det kommer bli en lång fotomodell av henne då hon blir vuxen, lilla hjärtat.
 
Gav henne en body idag, "farmors gullunge" å på baksidan "Hanteras varsamt och med kärlek" =D
 
Den nya bilbarnstolen kom i veckan, så det blir premiär att åka i den.
 
Min kära syster Åsa åker upp till Luleå på måndag, men då har vi ju redan åkt hem =´(
Får se om hon tänker utmana vägarna och köra upp till oss, då hon är i Norrbotten? Jag kan ju alltid hoppas. Det är tre år sedan hon var här första ggn.
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0