Kort om dagen

Inte så mkt nytt.
 
Idag jobbat och tyvärr var många sjuka, så vi fick ingen planering. Vi behöver verkligen ha vår planering, men nu två måndagar i sträck har vi inte kunnat planera. Vi behöver helt enkelt styra upp barngruppen så den blir hanterlig, som det nu är har vi en hög med yra, ystra små höns som springer och tjattrar runt.
Men, det är inte barnens fel, det är givetvis för att vi inte har fått sätta oss ner och styra upp vilken verksamhet vi ska ha. Och tid finns det inte mkt av, tyvärr.
 
Övrigt har jag gått Vaukarundan med Nemi och hjälpt familjen hemma med lite praktiskt.
Imorgon ska jag ha hjärtegrynet igen från 15.00-18.00 så ska pappa å mamma ha tvättstugan =) de behöver få tvätta bort lite, då det snabbt blir mkt av sånt när man har små barn mm.
 
Så idag har jag gått 19 588 steg =D det ni. (kvinnor ska gå ca 10 000 steg/dag) T.om gubben min blev imponerad. Men det blir ändå en hel del på jobbet att gå och sen gå rundan som tar en dryg timme med barnvagn är inte helt fel för hälsan. Var jättetrött i morse, men gjorde ändå mina benlyft och plankan och ett kort yoga program. Det känns bra att det är tillbaka i min rutin igen, lätt då det är sommar att slira på sånt.
 
 
 
 
Idag var det så dags för temperaturen att sjunka till +-O
 
Brrr, snart dags för vinterdäck på cykeln. Köpte även mittemellan säsongs skor idag för jag har kastat min gamla goa kängor, som hälen hade gett upp i.
 
 
Nu sovdagzzzzzzzzz
 
 
  Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0