Urblåst

Ja, nu blir vi alla lite urblåsta då vädrets makter viner om husen, grejjerna flyger och träden lutar drastiskt. Mor ringde och var orolig då jag nu ska köra neråt, för där var det rena snökaoset. Vilket inte är här, utan mer att det blåser hårt.
 
Varit förbi jobbet och fått massor av kramar från "mina" lånebarn på min avd.
Dom undrade om jag snart kommer tillbaka =) Och det gör jag väl, så småningom. Jag ska börja arbetsträna till att börja med under maj och känna efter vad jag klarar av med min arm utan att få det ont och jobbig värk när jag kommer hem.
 
Nemi utvecklas dagligen, hon ljudar och hon har börjat våga sig på några steg själv. =D duktig liten tjej. Igår var hon också här och vi fortsatte upptäcka livets mysterium runt altanen.
 
Har byggt om katträdet och fräschat till detta. Plockat bort de bitar som var trasiga och även om trädet minskade i omfång, blev det ett bra fungerande träd för katten.
 
 
Var till frissan och blev jättenöjd. Hon kapade av 5 cm ich av längden och satte in lite extensions =) Så nu har jag lite oranga/koppar slingor i håret.
 
Ska ju ut på en liten tur igen och det är ju trevligt att få håret fixat =) Man behöver glädja sig själv emellanåt. Så lite shopping kanske det också blir.
 
Tatueringen läker och jag trivs med att ha chanti med mig.
 
Var faktiskt ut och käkade med arbetskollegorna i fredags, iaf några av dem =) Vi hamnade på Leons och det var som vanligt gott med kycklingfilé och grönsaksspett. Vi var inte där så länge, men trevligt med lite surr.
 
 
Äntligen börjar Game of Thrones: Säsong 6 tillbaka, Säsongspremiär. Jon Snow är död. Daenerys möter en stark man. Cersei får återse sin dotter. Så det blir Tv kväll ikväll. Duschat och packat lite kläder, blir ju inte borta jättelänge men man måste ju ha ombyte.
 
Over and out!
 

 

 

 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0