Sommarblommor

Ja, nu har ju lixom sommaren startat, då jag får köpa lite sommarblommor =) och semestern är i full gång.
 
Har planterat lite hemma och igår måndag köpte vi fina ytterkrukor att ställa framför  huset nedanför fönstret. Krukorna var grå och det blev riktigt fint.
 
Jag möblerade om hemma i huset också, så det blev mkt mer plats =)
 
Sen fick stugan också lite fina blommor i stocken. I år blev det varken prästkragar eller Margaritas, det blev dessa...
 
 
Det blir lixom sommar då sommarblommorna kommit på plats =)
 
 
 
Idag tisdag har jag och barnen städat och efter det cyklade jag med Nemi till stugan igen (med hel cykelkedja) och planterade lite fler blommor, så nu fick även båten sig lite tagetes som lyste upp där.
 
Svärfar har satt igång att bygga på altanen runt gäststugan, blir bra om han gör som jag vill =D
Vilket det oftast blir. Jag tycker det är roligt att styla och komma på bra och snygga lösningar och så är det ju tur att svärfar gillar att snickra och bygga.
 
 
Nu väntar jag besök från Halland, typ imorgon eftermiddag/kväll. Syster och bror bilar upp. Bror är så glad att han fick sin jaguar lagad, så de kunde köra med denna upp.
Hans son Daniel skulle följa, men... det hade väl kört ihop sig som vanligt så nu blev det inte så. Synd =(
 
Det har börjat blåsa nu, men hoppas det blåser iväg med regnet som hotar. Helt ok att det regnar inatt, men hoppas det blir bättre imorgon...SOL ska det vara på semestern.
 
 
 
 
Over and out!
 

 

 

 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0