Vinterskrud nov -16

Torsdag hade jag min lediga dag, så jag följde med Nemi och mamma Malin till tandläkaren =) Nemi var imponerande duktig, gapade stort då tandläkaren ville titta i munnen, hon fick idel beröm den duktiga lilla älsklingen.
Ville sitta i farmors knä också, lill gumman :-D
 
Hon tycker verkligen inte om att ha overall, vill inte klä sig då man ska ut. Det blir väl så tjockt och hon känner sig begränsad.
 
Jag hade sparken med mig till tandläkaren så hon fick åka på den hem till mig :-) Vi hade -16 igår, brrr.
 
Här bjuder jag på lite bilder som togs på väg hem, vårt vinterlandskap. Ingen kan säga annat än att vi har det vackert här i Norr :-)
 
 
 
Nemi på sparken, ngt osynlig...he he...
men gillar att åka
 
 
 
Vackra vyer
 
 
Träden i vinterskruden
 
 
 
Å kissarna mår bra och myser numera även tillsammans :-)
 
 
 
Har ju haft en kort kurs i yoga, viktreducering & Rörelse.
Har varit jätteroligt.
 
På onsdag nästa vecka är det så avslutning på den men hoppas kunna fortsätta efter nyår med nya kurser.
 
Min egen träning går jättebra och ska väl påbörja ngt nytt nu efter onsdag för att provköra några nya övningar.
 
 
Julklapp till varandra blev iår 2016:
Vi har ju köpt en crosstrainer hem, som nu står i vardagsrummet. Så bara hoppa upp och köra på. Upplever dock att det är lite brett mellan benen för att det ska kännas helt bekvämt :-)
 
Master Fitness CR40
Liksom andra bakdrivna crosstrainers är det relativt brett mellan pedalerna, vilket kan vara bra att tänka på för korta användare. Det finns flera varierande träningsprogram att välja på och datorn sparar information från fem olika användare. För den som vill lägga till ytterligare en dimension till träningen så går det att köpa till trådlöst pulsbälte. Träningsdatorns användargränssnitt är tydligt och gör det enkelt att läsa av puls, tid och kcal förbrukning.
pris 6900 kr med underlagsmatta.
 
Vår används nu dagligen :-)
 
Nu e det mesta i julklappsväg beställt. fast alltid finns det några kvar :-)
 
 
 
Over and out!
 

 

 

 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0