Höstligt trädgårs mys

Söndagen bjöd härligt soligt höstväder, och vi hade lillan hos oss.
Så ute i trädgården hjälpte hon till med lövkrattningen och vi mös allihopa av det underbara vädret. Det är väl sista veckan nu innan snön hotar att landa på backarna våra? Ok, har vi tur är det de sista två veckorna... men om det blir sol återstår att se.
 
 
 
 
 
 
 
Mjukt och skönt att sitta på löven i skottkärran
 
 
Och få åka med ända bort till skogen och tippa.
 
 
 
 
Vi knöt även upp buskar och slängde de utblommade sommar blommorna.
 
Allt förberett inför vintern.
 
 
M fick åka till Sunderbyn då hon hade magsmärtor, tack och lov var det inget de hittade. Skönt. De sov över hos Mor och störde lite hennes sängcykel =) Så gamla Mor vart nog lite förvirrad. Hon skulle ordna lite mat, men det blev visst inget, då hon glömt att de skulle komma... =)
 
 
Lillan har iaf varit en ängel och är jämnt så go.
Hon är med mig och tränar på morgonen och det går förvånansvärt bra. =)
 
Imorgon har vi föräldramöte, så jag blir nog på jobbet 08.30-19.30 puh.
Men så är det, då man ska ha möte efter jobbet.
Nemi ska ju börja på förskolan imorgon, får se hur detta går. Tror det går jättebra, för hon är så nyfiken och kavat liten tjej.
 
 
Ska byta vitrinskåp, så just nu letar jag efter ngt jag/vi gillar. Hände en liten olycka med det gamla, så då e det legitimt att få kasta ut det gamla och in med nytt.
 
 
Hittade ett som jag faktiskt tyckte om på IKEA.
 
 
Men det är ju rätt stort, så vi får fundera lite till.
 
Glas i kras =(
 

Minnen och dyra glas gick i kras... men så kan det bli ibland.
Det mesta går att ersätta, dock inte minnena.
 
 
 
Over and out!
 

 

 

 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0