Idag 23 feb 2018

Idag fredag har jag jobbat. Fick ju jobb inom kommunen som vikarie inom Buf.
Tycker det är en trevlig förskola och personal. 
 Idag ville chefen prata med mig och då frågade hon om jag ville ha en korttids anställning istället för att bara vikarie? Dvs från Mach till Juni.
 
 
Detta tackade jag givetvis ja till.  Får då bestämda tider och slipper åka någon annanstans. 😁 Och vill jag inte fortsätta sen så.
 
Sonen ska även han få åka på anställningsintervjuv och vi håller tummarna.  Det lät väldigt lovande och sonen ser fram emot detta. 
 
Kissarna kommer bra överens, vilket är skönt. 
Har varit på årsmöte med nya klubben NOS.
Där önskar man mer engagemang av medlemmarna, men det är alltid svårt att motivera andra. . 
 
Mina pälsklingar
NIGELLA
ENYA 
LOI
 
 
Viktigt att ha klubbträffar med föreläsare å dyl om katter å ämnen runt ikring detta. Det som medlemmarna vill ha. .
 
Vi trivs bra där vi nu bor om vi slapp gnället från grannarna under oss. 
Huset är lyhört, men det är jobbigt att måsta tjata på Nemi hela tiden att inte hoppa å studsa för att grannarna inte ska klaga. 😐
 
Det ÄR tillåtet att ha barn och husdjur... så egentligen kunde vi strunta i gnället... men man vill ju ha en bra grannsämja oxå. Suck. 
 
Så livet snurrar på trots att hjärtat känns sorgset och tomt. Vi kom till ett vägskäl och ett val gjordes. Vi lär väl bli varse om det blev rätt eller om vi ångrar det?
Vi styrs av livet/ jaget å de känslor som väcks. Ibland blir det inte det vi hoppas och önskar...
Dock är en förändring ngt annat än det som var..
 
Klockan är sent så nu är det dags att avsluta dagen.
Som trots allt blev riktigt bra 👍🏽🙄
 
 
 
Utsikt från hemmet.
 
Over and out.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0